Kwa uiterlijk is er weinig verschil, Alleen de Volume knoppen zijn een paar Millimeter verschoven. Maar de iPhone 4S heeft namelijk Siri (Officiële naam is ook iPhone 4 Siri). Ook is hij weer iets sneller dan de oudere en zit er een Retina scherm in (Nog mooier beeld) De Camera is ook veranderd, die is namelijk 8 Mega Pixel.
En zit er iSight in (Herkent bij het maken van foto's gezichten) en heeft hij een A5 Processor Verder is er minder veranderd, alleen nog enkele dingen van de binnenkant!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met de 4S kun je dingen inspreken, bijv: "Instellingen, en hij gaat naar instellingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Betere camera, hd filmen, siri.
dat was het zo'n beetje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De 4s heeft een sterker cpu en een snellere "bus".
Ook het grafische processor (GPU) is beter.