Ik kan geen facebook app meer downloaden, kan iemand mij helpen?

Ik heb een blackberry bold 7980 en ik had een facebook app. En ik had deze een keer verwijderd omdat er een nieuwe versie was. Dus ik had de oude verwijderd en wilde de nieuwe downloaden, maar als ik op download klikte stond er : Facebook versie ..... Vervangen door .... En ik klikte op ja, stond er fout. Maar bij thuis staat er nergens facebook. En als ik via internet op mijn blackberry download lukt het niet. Dit is best vervelend, want ik gebruik facebook best vaak, weet iemand wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is je oude app niet verwijderd, of iig nog traceerbaar voor je systeem. Probeer de "app zoekfunctie" op je apparaten en sluit uit dat facebook zichtbaar is voor je systeem. Dit is waarschijnlijk de oorzaak, maar mocht het dan nog niet lukken zou je terug naar de winkel kunnen gaan (waar je hem gekocht hebt) om hun er na te laten kijken.