Ik heb een Samsung SGH-M601. Hier staat echter een wachtwoord op dat ik vergeten ben. Is er een manier om het wachtwoord te verwijderen?

Ik kan niet naar berichten, bestanden en mijn geheugenkaart; alle wachtwoorden al geprobeerd maar ik kan het gewoon niet vinden en dus nergens in. Help alsjeblieft :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Nee, als je het wachtoord kwijt bent dan houd het meestal op.
Misschien dat een factory reset je kan helpen, maar als je daarna toegang kan krijgen naar je bestanden op je sd kaart betwijfel ik.