Ik krijg een blackberry. Welke abonnement kan ik het beste kiezen?

Niet te duur! het lieft rond de 20euro. Prepaid mag ook, wat is de goedkoopste optie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Van Hi 30euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
T-Mobile of Vodafone rond de €25,-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergis je er niet in he,,, Normaliter betaal je alleen al voor blackberry internet 17,50 er zijn nu acties voor 7,50 maar ik kan je vertellen dat die er snel mee ophouden. En straks kan je ook niet meer onbeperkt internetten dan mag je als je boven je data verbruik bent ook nog eens bijbetalen net zoals je gewone abonnement. Het wordt steeds duurder! rond de 20 euro wordt steeds moeilijker!