mijn telefoon geeft onvoldoende geheugen aan, terwijl ik 372 MB over heb, hoe kom ik hier vanaf?

Ik moet mijn Whatsapp bijwerken, en moet dat dan opnieuw downloaden. maar mijn telefoon geeft steeds onvoldoende opslag capaciteit aan, terwijl ik nog 372MB Beschikbare ruimte heb volgens mijn telefoon. Ik wil heel graag dat dat downloaden lukt en dat ik mijn app gewoon weer kan gebruiken... alvast bedankt.

Toegevoegd na 6 minuten:
(Ik heb een Samsung Galaxy S3 Mini)

9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je kan een app downloaden die je telefoon eens grondig kuist.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cleanmaster.mguard&hl=nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
'kuist', wat een prachtig woord wat we in Nederland nooit gebruiken...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wij vinden dan woorden zoals 'hartstikke 'dan weer zo gezellig van onze noorderburen!
Wis je internetgeschiedenis, cookies etc. Zet foto's en filmpjes over naar een MicroSD, zodat er meer geheugen vrijkomt.