mijn blackberry doet het niet meer (9900 bold) hij geeft aan jvm error 505. Wat moet ik doen ???

Ik heb gister telefonisch de nieuwe update geinstalleerd. Daarna de 2 nieuwe updates voor Ping en voor Facebook. Ik heb daarna gereboot. Bij het opstarten kwam er opeens een wit scherm met JVM ERROR 505 reset. Wat kan ik doen? Dit is al mijn 2e telefoon in een half jaar tijd!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

dan moet je naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht en allemaal uitleggen, dan kunnen hun hem ergens aan leggen voor een update ofzo en anders kunnen Ze hem opsturen naar de fabriek, en kijken ze of ze hem kunnen maken zo niet krijg je mischien een nieuwe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je de accu er weer uithalen en opnieuw rebooten, dan zal je waarschijnlijk geen problemen meer hebben!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb de accu er al heel vaak uitgehaald, maar ik krijg hem geen eens maar aan..bij het laden zegt die midden op de balk dat er een error is..dus kom de telefoon niet eens in :(
Bij een BB kan je alleen in de herstelconsole komen als deze volledig is opgestart.
Dit wordt tevens ook gezien als een grote tekortkoming.
Zodra een BB in de boot al blijft hangen mag je deze al als gebricked beschouwen.

Als een battery pull geen soelaas bied en hij blijft nog steeds hangen in de boot, dan is er voor een leek vaak geen redden meer aan.
Een mogelijke uitkomst die nog geboden kan worden is een servicepunt.
Of je kan de vraag uitzetten bij een gebruikersforum.

http://www.blackberryforums.com/

http://www.blackberryforums.be/

Succes