Kan een mobiele telefoonverbinding zo slecht zijn dat aan beide kanten voor enkele momenten het geluid niet door komt terwijl verbinding blijft?

Dus je belt en soms hoort de ander jou voor een aantal seconden niet en dan weer net andersom en dat enkele keren, en dus zonder dat de verbinding wordt verbroken.

Ligt dat aan de telefoon of kan een dekking zo slecht zijn dat het geluid wegvalt maar de verbinding niet?

8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ja, dit kan. Als de verbinding slecht is, kan het voorkomen dat het geluid niet goed doorkomt. Dit kan komen door een slechte verbinding, storingen of een te zwak signaal.
Bronnen:
4 maanden geleden