Kan er in een nieuwe iPhone 4 8GB, een 'normale' simkaart?

Ik heb een nieuwe iPhone 4 gekocht, maar nog een andere simkaart van mijn sim-only abonnement, nu vroeg ik me af of die er wel in past.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Nee je hebt een micro simkaart nodig.
Je kan je huidige simkaart op maat laten knippen bij een telecom winkel.
Dit gaat 9 van de 10 keer goed. Anders moet je er 1 kopen bij je provider.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een iphone 4 en 4S heeft een microsim. Deze kan je gewoon bij je provider kopen. ( krijg je 1 gewone nieuwe en 1 microsim) je kan de oude ook bijknippen. Staat op Youtube een mooi voorbeeld. Zo heb ik het zelf ook gedaan. Goed knippen en het werkt. Meerdere vrienden hebben het ook zelf gedaan. zorg wel dat je eerder te groot knipt dan te klein. want bijknippen is makkelijker dan een te kleine kaart ;) zie linkje:

http://www.youtube.com/watch?v=BOZIsT3XdCs