Wat kan ik doen om mijn iPhone 4s langer te aan te laten qua batterij?

Heb veel problemen met de batterij nu heb ik al een aantal dingen gedaan: locatie voorzieningen uitgezet, spotlight search, zet hem vaak op airplane modus en wi-fi uit. Heb ook een extra externe batterij maar toch kom ik de dag niet door!

WHAT TO DO?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je helderheid van "automatisch" afhalen alstie daar op staat en de helderheid op 1 derde zetten.
Als je die voluit hebtstaan gaat je batterij als een trein leeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

staat de verlichting op ongeveer 40%? als dat ook nog het geval is heb je in feite alles gedaan. Ik doe met gemak 24 uur met een iphone 4S met best wat data gebruik. Dan zal in jouw geval de battery niet helemaal goed zijn. Raad je aan naar de apple store te gaan ( Amsterdam) of waar je hem gekocht hebt. En dan kunnen ze hem evt omruilen. ( in de VS doen ze dat meteen. Hier... hoop ik ook voor jou)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de helderheid van je beeldscherm laag instelt, scheelt ook batterij en idd wifi en locatievoorziening uit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet waar je je precies bevind overdag, maar ik neem aan dat je wel ergens in de buurt van stopcontacten komt. Neem daarom een oplaadsnoer mee en laad hem overal op waar dat kan. Auto, (met sigaretten aansteekplug) computter, (zit automatisch aan je normale oplaad kabel), school, werk enz enz. Of een 3e baterij erbij :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan evt bij je e-mail ook je push berichten uitzetten en deze handmatig binnenhalen tenzij je ala minuut van alles op de hoogte wil zijn
11 jaar geleden
Je kan beginnen met alle stroom verslindende opties en apps uit te schakelen.
Beter is om het toestel gewoon uit te laten en pas gebruiken wanneer je hem nodig hebt.

Ga niet lopen afknijpen, maar ga naar een servicepunt en laat hem nakijken.
Je weet immers dat hij niet goed is.

Zoals je al hebt vernomen zijn er diverse oplossingen,
maar waarom pak je het niet gelijk goed aan.
Je weet dat het toestel ( accu ) schijnbaar niet deugd,
om eventueel toch nog plezier te beleven aan je toestel ga je dingen uitzetten of afknijpen die juist net dat plezier geven.