Hoe kan ik het goedkoopst bellen naar duitsland?

Niet via internet, maar via mijn mobiele telefoon.
Ik heb een simlock vrije telefoon, dus ik kan zo van provider wisselen.

Het mag via zo'n bel kaart, ik had vroeger bijv. een eurocity kaart.

Ik zoek gewoon de laagste prijs. Ik betaal nu veel te veel, zo'n 9 cent naar duitsland, en het kan veel goedkoper weet ik.

Toegevoegd na 36 minuten:
Ik bel naar een duits vast nummer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt niet met de vaste lijn naar ze bellen? Moet je ze vaak bellen? Lang bellen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik heb geen vaste lijn, ik bel ze gemiddeld 4 x per week, en dan gemiddeld een half uur. Andersom bellen ze mij ook vaak. Ik weet dat een vaste lijn loont, maar ik zit niet altijd op het zelfde adres. En om 2 of 3 adressen een vaste lijn te nemen, is ook wat te duur.

Antwoorden (1)

€0,09 is toch niet duur? Op bellen.com is €0,20 het goedkoopst. Dit met DekaMobiel, Dirk Bas Digros Mobiel, en Jumbo.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je een smartphone hebt, kun je Viber downloaden. Je belt dan gratis met anderen die ook Viber hebben.

Toegevoegd na 4 minuten:
Goedkoper dan €0,08 kan ik niet vinden. Zie tweede bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je. Het gaat om bellen naar een vaste lijn met mijn mobiele telefoon. Via televergelijk kan ik voor 2 cent eentje vinden. Maar: dan moet ik eerst naar een 0900 nummer bellen en dat is weer duur. Smartphone heb ik niet, en de duitsers ook niet die ik bel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
https://www.lycateleshop.com/Web/WebCardInfo.aspx?itemcode=%20232 Bij deze kan ik voor 6 euro 450 minuten bellen, is dus 1,3 cent per minuut.
Nu moet ik nog de goedkoopste vinden voor bellen naar een vast nummer.
Lyca kost 5 cent, iemand enig idee welke nog minder kost?