wij hebben als huis telefoon een profoon weet niet precies welk type maar hij doet het niet goed wij kunne niet bellen maar wel opnemen wat is dat ?

het enigste wat me is opgevallen is dat er een slotje boven aan staat wat moet ik doen om hem weer aan de praat te krijgen hieronder heb ik een foto gemaakt van het model aub help me !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
4.5K

Antwoorden (2)

De toetsenvergrendeling is ingeschakeld. Als je de * toets ongeveer 3 seconden indrukt is de vergrendeling opgeheven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens de handleiding werkt het zo:

Ga naar het menu.
Scroll 1 positie naar boven: base menu.
Druk op OK.
Wis de cijfers in het scherm met C/R toets
Druk op OK.
Nu moet de blokkering opgeheven zijn.

Zie bijgaande gebruikshandleiding