Hoe kom ik aan plotseling internet op mijn blackberry?

Ik werd vandaag wakker en had plosteling internet op mijn BB , hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Wij hebben zoiets ook wel eens gehad
met een simpel prepaid telefoontoestel.

Bleek er een onbeveiligd draadloos netwerk
in de buurt te zijn.

Misschien is dat het bij jou?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoe bedoel je dat internet was verlopen en nu weer deet?
Zo ja bb had bij de internet storing gezegd dat iedereen die internet had in die storing het later weer terug zou krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is er 12,50 euro afgegaan, dan is er een internet blox op gekomen voor 1 maand. die staat automatisch aan en als je die niet wilt dan moet je je daar voor afmelden. tenminste dat is bij vodafone zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan is het toch mooi meegenomen!
zal wel een actie zijn ofzo,een lekker makertje en dat ze hopen dat je daarna internet neemt