Kan ik whatsappen op mijn BB9700 zonder een blackberry internet bundel?

Ik heb een t-mobile abonnement met een normale internet bundel. Mijn Android toestel is inmiddels stuk gegaan en wil mijn oude BB9700 weer gaan gebruiken.
Het lukt me niet om zonder wifi te whatsappen. Weet iemand hoe ik whatsapp aan de praat krijg op mijn BB met mijn huidige internet abonnement

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je moet Wifi hebben, of het gaat van je beltegoed af ;) tenzij je een internetbundel hebt, dan zou hij gewoon moeten werken. Heb je gegevensuitwisseling via 3G wel toegestaan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor wathsapp heb je Wifi nodig je kan naar mc Donalds of andere supermarkten of restaurants waar gratis Wifi is