ik heb een afspraak met de bezorgdienst gemaakt, is mijn nieuwe telefoon abonnement dan al goedgekeurd of wordt dat aan de deur gecheckt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Deze is al goedgekeurd, de bezorgdienst krijgt pas het toestel indien deze is goedgekeurd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De koerier zal controleren of abbonement word goedgekeurd door middel van een conputer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Computer*