Sim Only wie kan mij helpen??

IK wilde graag weten welke sim only aanbieder ik het beste kan nemen en wat ook niet gelijk heel duur is.
Sommige sim only's zijn heel erg goedkoop, maar daar zijn mensen ook niet tevreden over omdat de provider niet nakom wat ze zeggen.

Dus mensen wat voor sim only's hebben jullie en wat raden jullie mij aan.

Gr
Agnetha

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Wat wil je ? Internet en/of bellen en/of smsen ?

Ik zit al 3 jaar bij Telfort.

Vind ik zelf niet duur, heb overal bereik, kan meteen op internet zien hoeveel ik nog over heb, en al mijn rekeningen kan ik bekijken.

Voor mij een goede provider.

Nog vragen :D ?

Bijvoorbeeld:

300 minuten + 300 smsjes + onbeperkt internet voor 19.85 per maand. (na 12 maanden 23.85)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Wat heb je dan gehoord dat er niet goed is aan deze provider?

Andere antwoorden (3)

Ben.

Ik zit bij ben, ik betaal 16,98 om precies te zijn per maand. Ik heb dan 250 belminuten / smsjes. + Voor 10 euro een sms bundel van 1000 smsjes ik betaal dus 7 euro voor 250 belminuten en 10 euro voor 1000 smsjes zo heb je meerdere variaties wil je er internet bij dan kost het 10 euro extra.

Het fijnste van ben is dat je ook je bundel elke maand kan aanpassen / stoppen als je wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hollandse nieuwe is nieuw en goedkoop. Loopt via het netwerk van Vodafone.
550 bel minuten voor €17,50 per maand bij een jaar contract. Ook buiten je bundel blijf je 3,4ct betalen en niet 25 of 30 ct per minuut zoals bij de meeste anderen.
http://actie.hollandsnieuwe.nl/omd2/index.php?min=550&promoId=O_NAC&offerId=standaard&commType=CPM&payType=02&utm_source=DSP&utm_medium=DP&utm_term=AC&utm_content=SS&utm_campaign=PBA2011
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al 'n jaar of 4-5 sim only van simpel. Voor €2,50 per maand. Zéér tevreden, goedkoper dan preepay
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via welk netwerk loopt simpel?