Wat is een telefoonnummer dat begint met 0016?

Vandaag heb ik een oproep gemist die met 0016 begint. Op internet kan ik geen landencode vinden. Wat is het wel en hoe wordt het gebruikt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
34.5K

Antwoorden (4)

Dit is hoogstwaarschijnlijk een phishing poging om achter jouw privé gegevens te komen en hier tegen zou je eigenlijk de politie moeten bellen zoals ik op onderstaande site las.

http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/0018990006654/2
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
0016 staat voor nummers uit Canada
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een engelssprekende man met een engels accent die je spullen probeert te verkopen of je een (nep) waarschuwing geeft dat er een virus op je computer zit.

als je dit nummer bij google intikt krijg je meer dezelfde vragen als die jij hier stelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het schijnt, dat een bedrijf uit Essex (Engeland dit nimmer gebruikt om allerlei diensten aan de mensheid te slijten.

Toegevoegd na 1 minuut:
nimmer = nummer