wat is het verschil tussen bold en curve

ik krijg een curve maar ik weet niet of ik een goede keus heb gemaakt mensen zeggen dat er verschillen tussen zitten maar wat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

De Bold is gewoon beter (en daardoor duurder). Onder andere de bouwkwaliteit is beter, camera en de processor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de bold is ook een stukje sneller. het besturingssysteem enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bold heeft 3G de gewone curve niet. Voor de rest geld alles wat hierboven staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het verschil tussen bold en curve is, dat bold nieuwer is met nieuwe applicaties en de inhoud is zeg maar ietsjes moderner dan de curve, en de model ziet er wat anders uit, zo veel verschil zit er niet in! Zeker niet sneller of veel beter. Dit heeft allemaal met winst te maken, door met iets nieuwer te komen verdienen zij hieraan. (mensen beweren al snel dat een duurdere altijd beter is) dit is niet het geval, en uit ervaring kan ik zeggen dat ze allemaal even goed zijn, de applicaties en thema’s verschillen alleen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga er vanuit dat je de Curve 8520 hebt en maak de vergelijking even met de Bold 9700. Hieronder zie je de verschillen.

Blackberry: Bold 9700 Curve 8520
Processor 624 MHz 512 MHz
Scherm 2.44 inch, 480×360 pixels 2.46 inch, 320 x 240
Camera 3.2 MP met flits 2MP zonder flits
Videocamera VGA Filmopnames VGA filmopnames
Videobellen Nee Nee
Batterij Stand-by-tijd: 500 uur 408uur,

Spreektijd: 5 uur 4 uur
Gewicht 120 Gram 106 Gram
Afmetingen 109 x 60 x 14 mm 109 x 60 x 13 mm

Als we naar de specificaties gaan kijken dan is het duidelijk dat de Bold 9700 de betere telefoon is. Eigenlijk is de Blackberry Curve 8520 een goedkopere en eenvoudigere variant op de Blackberry Bold. De Bold ziet er mooier uit, de camera van de blackberry bold is scherper en het scherm is aanzienlijk beter. Dit zijn eigenlijk allemaal niet zulke hele grote voordelen, omdat de Curve gewoon de “goedkopere” telefoon is. Iets dat wel zeer vervelend is aan de Curve is dat het geen gebruik maakt van het 3G netwerk. Hierdoor gaat het internetten op de Bold veel sneller!
Verder is de Curve ook gewoon een hele fijne Blackberry dus gewoon lekker genieten van je nieuwe aanwinst :-)
Veel plezier ermee!

Toegevoegd na 6 minuten:
Mocht je de Curve 9300 hebben gaat bovenstaande niet op en heb je gewoon 3G en dezelfde processor, alleen een mindere camera dan die van de bold.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een - geeft onderbouw hem dan stumperd, het antwoord is goed! dus je hebt iets tegen mij waarschijnlijk. Kom er dan voor uit.