Hoe kan ik op mijn samsung chat zorgen dat ik de ebuddy app zonder kosten kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Daar kun je niet voor kiezen.

Het ligt puur aan hoe je het internet gebruikt;

Gebruik je WIFI dan zullen hier geen koste aan verbonden zijn, maar heb je wel het nadeel dat je niet overal verbonden kan zijn.

Gebruik je mobiel internet dan betaal je hier maandelijks wel wat voor maar dan ben je zo'n beetje overal bereikbaar.

Of bedoel je Ebuddy Pro; dat geld kost, maar je wilt het hebben?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop gewoon de FREE versie.

Toegevoegd na 2 minuten:
Tenzij je bedoelt of er maandelijkse kosten toegevoegd worden. Dit kan je alleen verkopen door Wi-Fi te gebruiken, maar sommige mobielen krijgen geen extra kosten zoals mijn BlackBerry Bold ... Weet je zeker dat jou mobiel extra kosten krijgt? Er kan een melding staan zoals: "Er kunnen mogelijk extra kosten toegevoegd worden afhankelijk van je abonnement" Dat staat ook bij mij maar dat is niet zo.

Toegevoegd na 3 minuten:
Verkopen moet voorkomen zijn, foutje.