Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heeft er iemand ervaring met een gsm 5230 van nokia. ik bedoel is de aanschaft de moeite of niet.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
813

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb even op kieskeurig.nl gekeken naar deze telefoon. Het is 51 keer beoordeeld en is tot een gemiddelde van een 7,3 gekomen. Het is voldoende maar niet erg hoog. Misschien kun je verder kijken naar andere mobieltjes op www.kieskeurig.nl . Als bron voeg ik de Nokia 5230 toe. Succes ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De Nokia 5230 is een wat ouder toestel, met een ouderwets, resistief touchscreen. Deze reageert dus vaak wat slechter. Ook is Nokia (Symbian) qua software wat zwak. Afhankelijk van de prijs en je wensen kan het een prima telefoon zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit toestel is echt de moeite waard qua prijs en prestatie.
Voorheen had ik ook de Siemens sx1, die had al veel in zijn mars, maar deze Nokia is aan te bevelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het niet de moeite waard. Heb hem zelf gehad en ondervond de volgende 2 problemen:
Toestel valt regelmatig uit
Steeds melding geheugen vol

Als het geheugen "vol" was blokkeerde de hele telefoon. Ben dan ook blij dat ik nu een andere telefoon heb. Mijn collega heeft trouwens ook een Nokia wel een ander type maar heeft dezelfde problemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding