Ja dit is zo

Toegevoegd na 7 minuten:
Het eerste antwoord was mijn eerste veronderstelling, maar bij nakijken op google kwam ik dit ook tegen:

Sommige mobiele aanbieders brengen kosten in rekening voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Dat is toegestaan. Soms wordt dit vooraf gemeld maar soms ook niet. De hoogte van de mobiele kosten verschilt per aanbieder en hangt af van uw abonnement.

Aldus consuwijzer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
joro
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie en aanvulling.