Ga naar de dealer of in ieder geval een officiele Nokia support winkel en vraag om een upgrade van de firmware. Dat is het enige wat ik kan bedenken dat definitief gaat werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
firmware updaten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De nieuwste firmware update voor de Nokia N96 is uit: versie 12.043. De update moet de telefoon op verschillende vlakken verbeteren, maar algemeen gezien maakt de update het toestel simpelweg sneller.

Ten eerste zal het besturingssysteem sneller lopen. Je zult wat minder pauzes of vertragingen tijdens het laden hebben, wanneer je bijvoorbeeld binnen het menu bladert. Als tweede punt wordt de WiFi optie verbeterd. De verbinding wordt sneller, en het bereik van het apparaat wordt groter. Last but not least: de camera. De autofocus en de videofunctie wordt een stukje beter.

De update is via Nokia Software Update (NSU) op je toestel te installeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je een virus te pakken.
Ook dan kan een firmware update wellicht helpen.