Mijn telefoon geeft aan dat het geheugen vol is, terwijl is nog genoeg ruimte heb. Hoe kan dit?

Mijn Samsung galaxy mini geeft aan:

Geheugen vol
Interne opslagruimte in telefoon is bijna vol.
Verwijder een aantal toepassingen of gegevens en probeer het opnieuw.

Ik heb net een nieuwe micro SD kaart (16GB) in mijn telefoon gestopt. Om meerdere applicaties te kunnen downloaden, maar de melding die ik bij de oude micro SD-kaart blijft aanhouden.

Hij geeft aan dat er een totale ruimte van 14,83 GB is, en dat de beschikbare ruimte 13,20 GB is. Dit zou betekenen dat deze nog lang niet vol is.

De beschikbare ruimte in de interne telefoonopslag is slechts 17,12 MB.
Ik heb al geprobeerd zo veel mogelijk toepassingen naar de SD-kaart te verplaatsen, maar hij blijft aangeven dat er niet genoeg ruimte is.

Weet iemand hoe dit op te lossen is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (1)

Je geeft het antwoord al zelf; interne opslagruimte! Dit is anders dan de mini sd kaart(extern geheugen). Dus je interne kan idd vol zijn. Kijk op de gebruiksaanwijzing.... Dacht dat op die telefoons max 8 gb extern geheugen kon.