Ik wil graag een nieuwe mobiel maar welke kan ik het beste kopen?

Ik wil graag een nieuwe mobiel, de andere is helemaal op ik heb hem al 2 jaar.

Aan deze eisen moet het voldoen:

Merk: Samsung
Simkaart soort: t-mobile

Graag wil ik er whatsapp op zetten.

Al vast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Amadea
11 jaar geleden
Een mobiel die na 2 jaar al op is? Die van mij doet het al bijna 10 jaar...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn mobiel is heel erg veel gevallen. Zo goed doet ie het niet meer

Antwoorden (5)

Persoonslijk vind ik de samsung galaxy 2 erg fijn. Maar als je even wacht komt de galaxy 3 uit!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die is inmiddels al uit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is al uit
Ik zou de samsung note nemen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die is erg duur.
Ik zou de Samsung Galaxy mini nemen of de iets duurdere de Samsung Gio. Mijn vriend heeft zelf de galaxy mini en ik vind hem erg fijn. Hij heeft android (Dus je kan er whatsapp op zetten)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt een galaxy mobiel kopen, de prijzen liggen tussen de €100 en €200.
als je een simlockvrij toestel neemt kun je volgens mij iedere simkaart in die mobiel plaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor soort Galaxy note want er zijn er heel veel. En waar kan ik het goedkoops kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De gelaxy telefoons kosten tussen de 100 en de 700 hoor de note is wel zeker 500 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het goedkoopst zijn galaxy y, galaxy gio en galaxy ace.. kosten tussen €100 en €200. de galaxy s2 en s3 (nog niet uit) zijn veel duurder. ook de note kost meer. waar je het best kunt kopen weet ik niet precies. de prijzen liggen meestal hetzlefde in de goede winkels zoals vodafone shop en t-mobile of kpn etc.
succes
de Samsung Galaxy s3 is (tot mijn spijt) momenteel de beste telefoon van de markt. Misschien het overwegen waard