Kan je op de nokia c8 whatsapp en twitter hebben? Als app

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel de c3 sorry

Antwoorden (2)

Ja, dat kan!
Maakt eerst verbinding met je thuis wifi netwerk. Zo is de app snel op je toestel gedownload. De Nokia C3 heeft alleen GPRS dus dat gaat erg langzaam. Bovendien kan je extra kosten maken als je geen internetbundel hebt.

Mogelijkheid 1: Installeren vanuit de Ovi Store.

WhatsApp is verkrijgbaar via de Ovistore van Nokia.

Klik op de volgende link voor WhatsApp voor Nokia C3: http://store.ovi.com/content/172049 of zoek “Whatsapp” op via de Ovistore op je toestel.

Toegevoegd na 11 minuten:
Hier kan je een twitterapp downloaden

http://nl.softonic.com/s/twitter-app:mobiel/toestel-nokia-c3-1207

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp wel, twitter weet ik niet. Ik kan in de Nokia-Store geen Twitter app vinden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Twitter heb ik staan als startpagina van me browser, werkt perfect.