Hoe moet ik de mobiele telefoon LG KG220 zonder originele simkaart simlockvrij maken?

Hallo,

Laatst kocht ik via Marktplaats een mobiele telefoon, LG KG220. Er zat geen simkaart bij en de telefoon is níét simlockvrij gemaakt. Ik probeerde mijn Telfort-kaart erin te plaatsen, maar dat werkte niet. Bij het opstarten staat er 'Voer SIM-kaart in'. Ik klik op 'Deblokkeer', dan 'Service provider', dan 'Uitschakelen' en vervolgens moet ik een SPCK-code invoeren. Dat schijnt de code van de provider te zijn, maar ik heb van de verkoper vernomen dat de vorige simkaart er één van Debitel was en die bestaat volgens mij niet meer. Weet iemand toevallig wat ik nu zou kunnen doen?

Met vriendelijke groet,

vragensteller

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

op internet even zoeken naar een winkel die het voor je doet, vaak staan ze ook op de wat grotere marten, dit kost rond de tien euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat ook werkt is zoeken naar een unlock code of software. Dan heb je provider niet nodig en kun je je telefoon gratis simlock vrij maken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas, dat mocht niet baten. Toch bedankt: ik zal uw tip zeker in mijn achterhoofd houden als ik weer eens met een simlock te maken krijg.