Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik de mobiele telefoon LG KG220 zonder originele simkaart simlockvrij maken?

Hallo,

Laatst kocht ik via Marktplaats een mobiele telefoon, LG KG220. Er zat geen simkaart bij en de telefoon is níét simlockvrij gemaakt. Ik probeerde mijn Telfort-kaart erin te plaatsen, maar dat werkte niet. Bij het opstarten staat er 'Voer SIM-kaart in'. Ik klik op 'Deblokkeer', dan 'Service provider', dan 'Uitschakelen' en vervolgens moet ik een SPCK-code invoeren. Dat schijnt de code van de provider te zijn, maar ik heb van de verkoper vernomen dat de vorige simkaart er één van Debitel was en die bestaat volgens mij niet meer. Weet iemand toevallig wat ik nu zou kunnen doen?

Met vriendelijke groet,

vragensteller

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

op internet even zoeken naar een winkel die het voor je doet, vaak staan ze ook op de wat grotere marten, dit kost rond de tien euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat ook werkt is zoeken naar een unlock code of software. Dan heb je provider niet nodig en kun je je telefoon gratis simlock vrij maken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas, dat mocht niet baten. Toch bedankt: ik zal uw tip zeker in mijn achterhoofd houden als ik weer eens met een simlock te maken krijg.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding