hoeveel data zou ik verbruiken en hoeveel MB raden jullie me aan voor mijn nieuwe abonnement?

thuis maak ik gebruik van mijn wifi. zonder wifi verbinding gebruik ik alleen whatsapp en controleer ik wel eens mijn facebook. verder download ik niks en zoek ik nog wel een een woordje of betekenis op op google.
zou ik aan 200MB genoeg hebben, en is daar evt een goede provider voor(als dat gezegt mag worden)
(sorry als dit al een gevraagt is, kon het alleen niet vinden)

Toegevoegd na 5 minuten:
en bij vrijwel al mijn vriende heb ik ook wifi, het zijn voor de kleine momentjes die je weg van huis bent, of als je de stad in gaat of iets dergelijks, en ook de sites van de providers helpen niet echt helaas..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je alleen buiten huis geen gebruik maakt van streaming audio (radio via internet) of video (youtube, uitzendinggemist) kun je het met 200mb wel redden. Beetje facebook lezen (dus niet alle foto's en video's gaan downloaden) en googlen kost niet zoveel MB. Ik zelf maak gebruik van Simyo. Een van de goedkoopste sim only abonnementen op het KPN netwerk (zelfde prijzen als Ben, maar dan KPN ipv Tmobile netwerk). Heb zelf bijna overal goed bereik met een snelle HSDPA internet verbinding.

Ik heb zelf een android telefoon en daar heb je een app die heet datamanager. Die houd het data verbruik bij en kun je zo instellen dat net voor het 200mb data verbruik, de data verbinding wordt uitschakeld om te voorkomen dat je bij moet betalen buiten je bundel. (Weet niet of zoiets ook bestaat voor iPhone).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Aan jouw eisen te lezen heb je denk ik wel voldoende aan 200 MB, volgens mij 150 MB zelfs wel, als je alleen je w'app een paar keer per dag checkt en af en toe je Facebook status update.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
200 mb heb je wel genoeg aan als je maar geen filmpjes ofso gaat kijken dan gaan je mbs wel heel erg snel op whats app gebruikt in de maand nog geen 1mb dus daar ligt het niet aan zelf zit ik bij ben (provider) ben best wel tevreden bij hun kijk maar op de site van ben daar staan al hun abbonementen daar zit ook 200 mb bij dat is 5 of 7 euro geloof ik zelf heb ik 500 mb maar ik internet ook best veel kijk maar welk abbonement goed bij je past ik zou voor ben gaan is ook nog eens iedere maand opzegbaar vind ik zelf wel fijn zit je ook nergens aan vast.
Ik werk niet bij ben en maak ook hier geen reclame voor hun ik ben gewoon een tevreden klant
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zit zelf bij Telfort en heb daar 1 GB internet voor de eerste 6 maanden 8 euro, daarna 15 euro.
250 MB is daar nu 9 euro, vrij duur maar persoonlijk vind ik dat je wel een goede dekking hebt bij Telfort, omdat die gebruik maakt van het KPN netwerk.

De link/bron die ik erbij heb gezet geeft een overzicht van de goedkoopste sim-only abonnementen met een internetbundel.
Ik hoop dat dit je een beetje helpt bij het maken van je keuze.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
200-300MB is meer dan genoeg.
U kunt sim only vergelijken op http://www.only-sim-only.nl/