waarom kan ik niet internetten op net opgewaardeerde blabkberry toestel?

2 uur geleden ong... had ik een sms gestuurd van BB AAN naar 1515 om weer gebrui te kunnen maken van internet wat ik meestal doe.. je betaald dan 12,50 en hebt dan voor de hele maand internet etc... , tijdens dat smsje versturen van BB AAN naar 1515 krijg je een ontvangst besvestiging die heb ik ook gehad, daarna zou ik nog 2 bevestigings smsjes krijgen, maar nou kreeg ik een sms waarin stond...

Je aanmelding voor je BB diensten is nog in behandeling

Terwijl je normaal na 5 min... die 2 bevestigings smjes krijgt en dan meteen na die smsjes je bundel hebt van 200 mb en dus kan gaan internetten.

Dit is met het toetsel van nm dochter, zelf heb ik vodavone en die werken met blox, eigenlijk t zelfde idee, maar als je bij hun zorgt dat je steeds voldoende beltegoed hebt krijg je automatisch als je dat wilt elke maand de nieuwe internetbundel... bij mn dochter hebben we te laat beltegoed erop gezet...kan dat de reden zijn dat ze nu geen tegoed krijgt ?

Als je BB AAN stuurt zou het allemaal toch gewoon weer moeten werken?

(excuses voor mn lange (ik hoop) duidelijke verhaal)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Het verhaal is duidelijk, maar een pasklaar antwoord is geheel iets anders en is providerafhankelijk.
Kan aan een eventuele drukte op een server liggen en daardoor vertraging oplopen, maar kan ook een "gewone" storing zijn.
Persoonlijk zou ik de klantenservice van de desbetreffende provider eens bellen.
Als het goed is kunnen zij inzien waar het e.e.a. is misgelopen.