Kan je een inactieve sim weer opnieuw laten activeren?

Zodat je dus hetzelfde nummer ook houdt, maar dat spreekt voor zich.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2.7K

Het beste antwoord

Nee, ik heb nog geen provider kunnen ontdekken die dat doet.

Onlangs heb ik met T-Mobile daar over nog ruzie gehad. Ik had een prepaid laptopstick (gaat dus gewoon een simmetje in) die al naar half jaar was vervallen. Ik weet dat de wet een jaar verplicht. Maar T-Mobile hield vast aan hun standpunt en ik moest een nieuwe sim (lees nieuw telefoonnummer) kopen. Goeie handel voor die lui :(