hoe kan ik mijn contacten weer op mijn telefoon zetten?

op mijn samsung galaxy y staan mijn contacten en die heb ik opgeslagen op min simkaart. Nu zijn ze ineens allemaal verdwenen!
hoe komt dit en hoe krijg ik mijn contacten weer terug?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dan vermoed ik dat je telefoon zo ingesteld is dat hij eerst zoekt naar contacten die op de telefoon zelf staan. Je moet in de instellingen wijzigen dat hij zoekt op de simkaart.