Waarom krijg ik mijn Nokia c3 niet meer aan?

Toen k vanochtend mijn nokia c3 van de lader afhaalde en hem probeerde aan te zetten ging dit niet... Hij gaat gewoon simpelweg niet aan op alle manieren niet, niet aan de lader, niet los van de lader, niet na dat ik de accu eruit had gehaald, gewoon niet. Wat kan dit zijn en heb ik op dit soort gevallen garantie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Het beste antwoord

Ik heb het vermoeden dat de batterij of lader het niet meer doet waardoor uw batterij helemaal niet geladen is.

Eens proberen met een andere, let wel op de spanning ! maar u kan ook eens proberen om die op te laden via USB.
Lukt het niet dan is uw lader kapot, en ja dit valt onder de garantie, tenminste als u de aankoop bon nog heeft.

Lukt dit niet dan kan het ook de batterij zijn, eens vragen bij een vriend of u eens mag proberen met zijn/haar batterij.
Lukt het niet dan is een nieuwe batterij aangewezen, en ja ook die valt onder garantie tegen dezelfde voorwaarde.

Lukt ook dit niet dan ligt het aan uw GSM, binnen geven voor vervanging of herstelling.