Hoe blokkeerde ik 06 nummers?

Ik heb een paar 06 nummer die me nellen maar dat ik niet wil hebben dat die mij bellen hoe kan ik die blokkeren dat ze me bellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vel me niet register ma ik moet dat nog een keer via de computer doen is makkelijker dan op de telefoon want anders kom ik er niet uit maar in ieder geval heel erg bedankt

Antwoorden (2)

je moet downloaden het ACM (advanced communication mobile) van MELON Mobile. Het is gratis. Ik heb hem in me toestel. Of laten registreren bij: www.bel-me-niet.nl
ga kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi wat het beste is volgens mij dan is en als je een smartphone heb dan kan dit zeker,je kan bv je telefoon zo zetten dat alleen de mensen die in jouw contacten staan je kunnen bellen dat kan je heel eenvoudig doen google ff en je bent klaar.ook kan je als je weer gebeld word het nummer simpel blokkeren hoe dat moet heb je zo gevonden in je handleiding van je telefoon.