heb je aan 300 MB op blackberry genoeg per maand als je wilt pingen en alleen op twitter zit ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Een twitter berichtje kost je een paar kb aan data en datzelfde geldt voor pingen. Dus aan 300 MB heb je zeker genoeg. Ik verwacht zelfs dat je nog niet in de buurt van de 300 mb gaat komen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je antwoord, dit helpt me enorm want ben nu niet van plan om een abonnement met 500 mb te gaan bestellen. heel erg bedankt voor je antwoord !

Andere antwoorden (1)

Meer dan genoeg! Denk niet eens dat je de 100 MB haalt. Pingen kost 0,.... kb per berichtje en twitter kost ook niet zoveel kb's.