Als je het abonnement Dolfijn 15 hebt met een blackberry curve 8520 moet je dan 5 euro in de maand bijbetalen voor internet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ben er net achter dat 'Dolfijn15' een abonnement is bij een Vlaamse telecomprovider.

Volgens de bronsite is bij de prijs inbegrepen:
* 1 uur bellen
* onbeperkt SMS'en
* 50 MB surfen
* Onbeperkt gebruik van Facebook/Twitter

Als je geen contract afsluit ('geen verbintenis') kost dit euro 15.- per maand en met een contract voor 12 maanden euro 12.- per maand.

En die euro 5.- (Blackberry Tribe) dan? Dat is een soort 'speciale aanvulling' voor Blackberry.
Daarmee krijg je:

BlackBerry Messenger
BlackBerry-mailadres
(@Blackberry.mobistar.be)
Surfen
Sociale netwerken
App World

Mijn conclusie:
Voor het bedrag van euro 15.- (of eur 12.-)/maand krijg je het 'standaardpakket'. Dat is al inclusief 50 MB surfen. Dus daarvoor heb je die 'Blackberry Tribe') niet nodig. Dat extra abonnement van euro 5.- is voor wat 'hebbedingen'.

Wat er gebeurt als die 50 MB op is, weet ik niet. Waarschijnlijk moet je dan bijbetalen per minuut. Of stopt de mogelijkheid om verbinding te hebben met internet.
Computoon