Hoe los ik dit iPhone4s wifi probleem op?

Ik heb nu een paar maanden een iphone 4s, en normaal gesproken altijd zonder problemen wifi internet. De afgelopen begon het te haperen en kon de iphone geen wifi netwerken meer vinden. Eerst lukte het nog door de telefoon 2 uur uit te zetten, maar nu werkt niks meer. Ook lukt het niet om andere netwerken te vinden, bij andere wifi spots.
Als ik in het optie menu wifi aan en uit zet blijft hij op "Kies een netwerk..." staan met een laad symbool ernaast maar verder gebeurt er niks.

Ook de telefoon via itunes herstellen of terug naar fabrieks instellingen levert niks op.
Zou de wifi antenne kapot kunnen zijn, en zoja zou dit onder de garantie vallen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als ik jou was zou ik naar een professional gaan, de phonehouse ofzo, en het daar vragen, daar weten ze er meer van!