Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik snel mijn muziek van ene iPhone naar ander iPhone zetten?

Ik heb al geruime tijd mijn nieuwe iPhone 5s en heb hierop ook allemaal liedjes op gedownload. Ik heb echter ook nog liedjes op mijn vorige iPhone 4 die ik graag ik de 5s zou willen hebben maar ik weet niet hoe ik dit op een snelle manier kan doen. De Bluetooth doet denk ik niet aan liedjes, en de liedjes die op beide iPhones zitten, zitten ook weer op twee verschillende laptops .. Dus weet iemand misschien een manier waarop ik ze kan overzetten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik zou gewoon eerst al je liedje die je wilt overzetten van je iphone 4 op een laptop zetten en daarna van die laptop op je iphone 5s zetten

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Met Ifunbox 2014 Beta(Het moet echt die versie zijn!) Kun je simpel een export maken van al je video/foto's/muziek, en deze importeer je weer op dezelfde manier. Geen iTunes gedoe....(je weet wel 'erase everything because your iPhone is synced with another library' gedoetjes....)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding