Hoe werkt travel & surf van t-mobile?

Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort een weekje op vakantie, en ik wil graag travel & surf van t-mobile gebruiken. Mijn vragen zijn:

Ik moet de app gebruiken, om het internet te krijgen, dit moet ik in het buitenland doen, maar gebruik ik op het moment van aanmelden dan geen internet, wat mij weer extra geld kost

En hoe moet ik betalen, iDeal lijkt me sterk, want je hebt geen internet op het moment, of het is heel duur, dus word het dan bij je rekening erbij geschreven eind van de maand?

En heeft iemad ervaring met travel & surf, en beviel dit goed?

Bedankt voor jullie hulp!

Met vriendelijke groet,

Matthijs

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2.6K

Antwoorden (1)

Het wordt aan het eind van de maand bij je factuur geschreven.

Ik heb het zelf (beperkt) gebruikt in Barcelona. Ik vind het zelf niet echt een oplossing voor een permanente verbinding, daar is het toch net te duur voor, maar buiten de WiFi verbindingen om of om even belangrijke dingen te checken is het best!