Wat is er zo goed aan een Iphone ?

Het lijkt het meest begerenswaardige telefoon tot op heden, maar ik vind hem wel erg duur. Is hij z'n eigenlijk wel z'n prijs waard of betaal je voor de naam? Heeft ie ook nadelen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (9)

Vooral de snelheid en het gebruikersgemak spreken mij tot de voorbeelding! En natuurlijk het super design...

Toegevoegd na 3 dagen:
En er zijn mega veel Applicaties (apps) voor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar mijn idee is de iPhone alweer een stukje verouderd. Toen 'ie net uitkwam was het state-of-the-art. Met de komst van de 3GS is de iPhone wel een stuk vernieuwd, maar dan alleen qua snelheid.

Mijn volgende telefoon word een Android. Ik denk dat daar vooral de toekomst in zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iphone heeft veel functies
Muziek, bellen, internet, games, gadgets.
Het heeft touch screen en weet wanneer je de Iphone scheef houd.
Ik weet de prijs niet meer zeker.
Als ik jou was zou ik gewoon een mobieltje kopen en een Ipod touch. De Ipod touch en Iphone zijn bijna het zelfde (vind ik) Met Ipod touch kan je ook spelletjes en muziek luisteren. Alleen niet bellen/smsen en op internet.

Het kan zijn dat wat hier boven staat niet helemaal waar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Hanson;

Wat er heel erg goed is aan de iPhone is de marketing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Apple verkoop gewoon veel gebakken lucht.

Het ziet er prachtig uit, maar technisch gezien?
Voor dat geld kun je een veel betere andere telefoon kopen.
Bij Apple werkt het, behalve als je het net iets anders wilt, dan kan dat niet,.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je het niet begrijp, Apple heeft nog nooit onderzoek gedaan naar de markt waar zij het product voor maken. Zij gaan blanco aan tafel zitten. Een telefoon, wat moet die kunnen en wat is logisch. Apple is logisch, daardoor makkelijker en simpel. Zij beamen niet de state of the art te zijn, maar beloven wel dat wat zij aan boort hebben daadwerkelijk werkt. De populariteit van de apple zegt genoeg, er zijn weinig ontevreden mensen. Maar nogmaals, het gaat om het gemak niet de techniek. Je auto kan nog zoveel technische hoogstandjes aan boord hebben, als hij niet rijd doet niets het....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het met je eens dat het beter in elkaar zit.
Ik ken mensen met een iPhone, het ziet er mooi uit, maar als ik dan zeg maak eens een filmpje, dan kunnen ze dat niet, of Stuur dat bestand eens via bluetooth, kunnen ze ook niet, Twee programma's tegelijkertijd kan ook al niet. En overal zit Apple tussen, ik heb windows mobile, en ik kan hier gewoon een andere rom op zetten, en ik kan gewoon programma's die niet door Microsoft goedgekeurd zijn installeren. Windows mobile kun je gewoon veel meer naar je hand zetten zonder de garantie te verliezen, ik kan er zelfs Android op draaien, en dat zie ik bij de iPhone niet gebeuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb op mijn HTC Diamond anders wel interpunctie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Traag? Dat hangt er vanaf wat je erop hebt staan. Hij is met 525 Mhz sneller dan de iPhone 3g. Met de originele rom is hij misschien iets traag, maar ik kan hem ook overclocken. En dat 2.8 inch scherm, heeft anders wel een vga resolutie van 640x480, dat is meer dan de iPhone Ik heb er nu ook windows mobile 6.5 op staan met de nieuwe htc sense. 4gb geheugen is voor mij ruim voldoende, ik krijg het met geen mogelijkheid vol, ik heb hier alles op mijn server staan. Btw, de iPhone 3G komt ook uit 2008,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is niet waar.
Er zit bij mij maar 1 STANDAARD mini usb aansluiting op, en daar kan ik alles mee. Maar laten we maar stoppen, want dit leidt tot niets.
De iPhone is qua hardware zeker geen goeie telefoon. De ontvangst is niet altijd even best, de batterij is snel leeg en het abonnement is duur. Daar staat tegenover dat de software super is. Ik ben zelf ontwikkelaar, zowel voor de iPhone als voor Android, en ik kan je verzekeren dat Android de iPhone niet gaat passeren, omdat het besturingssysteem van iPhone *veel* uitgebreider is.

Ik zou een eenvoudige telefoon kopen, en daarnaast een iPod Touch voor 179 euro (of zelfs een tweedehands via tweedehandsmac.nl). Dan kun je alle apps die je nodig hebt (er zijn er al 100 duizend) op de Touch zetten. Het feitelijke bellen is op de iPhone toch geen pretje, vanwege de ontvangst en de batterij, dus dat doe je dan met je echte telefoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met een iPhone heb je de wereld in je handen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nadelen zijn er, net zoals alle anderen telefoons.

Het voordeel is dat alles wat de Iphone te bieden heeft, makkelijk is. De Iphone staat voor gemak en is logisch. Daar koop je hem voor, niet voor de techniek want die is morgen achterhaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn gewoon zoveel mensen die een iphone of ipod hebben je kan ook over spellen praten dus je kan het niet alleen als mobiele telefoon zien maar ook als ipod sat. Nav.
En dat voor 3 tientjes in de week + 100 voor 16gb en 200 voor de 32gb verder is de bouw kwaliteit gewoon perfect is geen gekraak ook niet bij de laptops wel vaak bij andere merken en het design is gewoon mooi.