ik mag een mobiel uitzoeken van ongeveer tussen 0 en 100-150 euro. Wie weet een leuke

Het liefst een Nokia of Samsung. Moet Camera, Mp3 speler en bluetooth hebben en schuif zijn. Het liefst ook nog games,radio, sd uitbreiding en iets van agenda. Hoeft geen Internet en Geen touchscreen. Please help me. Prepaid

Toegevoegd na 4 minuten:
Geen Qwerty toetsenbord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Op deze site kun je al je wensen aanklikken, dan verschijnt vanzelf de toestellen die daaraan voldoen.

http://www.vergelijk.nl/mobiele_telefoon/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Samsung Star Querty. Leuke mobiel met leuk toetsenbordje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nog wel een nokia n95 liggen gebruikt
voor 100 euro is ie voor jou
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
samsung jet
samsung star
samsung m620
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de lg shine is goed! alleen is het geen samsung