Waar kan ik het beste een prepaid telefoon en kaartje kopen, in Nederland of in Spanje?

Ik ga 5 maanden naar het buitenland en wil graag een prepaid telefoon en een prepaid kaartje kopen. En wil daarmee in Spanje kunnen bellen en sms'en.
Kan ik dat het beste in Nederland kopen of in Spanje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (4)

Als je binnen spanje wil bellen en sms'en dan kan je het beste deze in spanje kopen. Dat is goedkoper. Maar als je van plan bent veel met Nederland te bellen is een nederlands kaartje goedkoper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kun je het beste in nederland regelen. Hier kan je duidelijk je prepaid aanpassen zoals het gebruik van telefoon en internet. In spanje zal je duurder uit zijn en ik spreek zelf niet echt vloeiend spaans. Lekker in nederland regelen dan heb je er in de vakantie ook geen omkijken meer naar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is deze link een oplossing voor je vraag. Met een Nederlandse prepaid vanuit spanje bellen is niet echt goedkoop.Skype is het beste. Maar probeer deze link eens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste is in Spanje een simkaartje te kopen voor het bellen en smsen in Spanje (eventueel kun je in Nederland een goedkope simlockvrije telefoon op de kop tikken of je eigen telefoon simlockvrij laten maken).
Daarnaast koop je losse telefoonkaarten (in een belwinkel) waarmee je goedkoop naar Nederland kunt bellen met je mobiele telefoon, vanuit een cel of vanaf een vast nummer (je belt naar een telefoonnummer in Spanje, moet dan een pincode ingeven en hebt dan voor bijvoorbeeld 5 euro 1000 belminuten).