Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het beste een prepaid telefoon en kaartje kopen, in Nederland of in Spanje?

Ik ga 5 maanden naar het buitenland en wil graag een prepaid telefoon en een prepaid kaartje kopen. En wil daarmee in Spanje kunnen bellen en sms'en.
Kan ik dat het beste in Nederland kopen of in Spanje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je binnen spanje wil bellen en sms'en dan kan je het beste deze in spanje kopen. Dat is goedkoper. Maar als je van plan bent veel met Nederland te bellen is een nederlands kaartje goedkoper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kun je het beste in nederland regelen. Hier kan je duidelijk je prepaid aanpassen zoals het gebruik van telefoon en internet. In spanje zal je duurder uit zijn en ik spreek zelf niet echt vloeiend spaans. Lekker in nederland regelen dan heb je er in de vakantie ook geen omkijken meer naar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is deze link een oplossing voor je vraag. Met een Nederlandse prepaid vanuit spanje bellen is niet echt goedkoop.Skype is het beste. Maar probeer deze link eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste is in Spanje een simkaartje te kopen voor het bellen en smsen in Spanje (eventueel kun je in Nederland een goedkope simlockvrije telefoon op de kop tikken of je eigen telefoon simlockvrij laten maken).
Daarnaast koop je losse telefoonkaarten (in een belwinkel) waarmee je goedkoop naar Nederland kunt bellen met je mobiele telefoon, vanuit een cel of vanaf een vast nummer (je belt naar een telefoonnummer in Spanje, moet dan een pincode ingeven en hebt dan voor bijvoorbeeld 5 euro 1000 belminuten).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding