Mijn mobiel (HTC Incredible S) laad niet meer op hoe kan dit?

Zoals ik al zei heb ik een htc incredible s die niet meer oplaad. De ene keer zegt ie niks en de andere keer zegt ie dat de mobiel meer spanning heeft dan de oplader kan geven. Heb deze mobiel al bijna een jaar en nooit ergens last van gehad. Waar kan dit aan liggen? Ik denk gewoon nieuwe accu/batterij erin en dan klaar of... ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je oplader heeft kabelbreuk je moet een nieuwe oplader kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb 4 verschillende opladers dus dat zal het niet zijn. Zou wel heel toevallig zijn als ze allemaal kabelbreuk hebben.