blackberry curve 8520 snel leeg wat kan het zijn ?

hallo ik heb een blackberry curve 8520 en mijn batterij is heel erg snel leeg ik heb een batterij van van 3.7v weet iemand ook of er ook nog meer zijn met wat meer hoeveelheid volt bijvoorbeeld een 4.0v ofz

alvast thnx.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Zet verbindingen die je niet gebruikt uit; bluetooth, wifi e.d.
Dat kost alleen maar extra stroom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat vind je snel leeg? een Batterij gaat gemiddeld een dag tot 24 uur mee bij heel intensief gebruik van je BB. Dus als jij ergens tussen die tijd zit dan is het normaal. Mocht het sneller zijn dan moet je even kijken of je niet heel veel apps hebt openstaan. Hier kom je achter door je BB knop een paar seconde ingedrukt te houden, dan krijg je een balkje in beeld met alle applicaties die je nu aan hebt staan. Klik op zo een applicatie en sluit die af en herhaal vorige stappen. Je kunt niet alle applicaties zo afsluiten, er blijven er iets van 5 of 6 over. En mocht je bluetooth aan hebben staan is dat de grootste oorzaak , die vreet batterij vermogen dus die moet je sowieso nooit aan laten staan.

Toegevoegd na 5 minuten:
Wat je ook nog kunt doen is je scherm resolutie wat lager zetten dus minder helder en mocht je de trilfunctie gebruiken bij bellen of berichten kun je die ook beter uitschakelen, dat gebruikt ook veel stroom. Mocht je ook heel veel reclame emails krijgen kun je in je mail beter een filter aanzetten tegen die spam wat ook weer een hoop stroom scheelt. Een originele zwaardere batterij is er wel voor de Bold maar nog niet voor de Curve.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ook blackberry curve 8520 en ik moet hem ook iedere dag opladen. Dat komt doordat hele dag internet aanstaat en het niet z'on sterke batterij is. Dan batterij kan maximaal 76 uur mee op stand-by, dus dat is niet lang
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*zo'n
Min het feit dat je het beste je 3g en wifi uit kunt zetten als je deze niet gebruikt, is het niet goed voor je batt als je hem vaak oplaad als hij niet niet leeg is. Dan krijg je een luie batterij.