Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo, ik had een vraagje. Ik wil graag een nieuwe mobiel bestellen, maar ik weet niet of deze site betrouwbaar is. Weten jullie dit?

Ik wil graag hier op bestellen, want hier kwam die het goedkoopste uit.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Hier is de link naar de site: http://www.ladyphonewinkel.nl/index.php?_a=viewProd&productId=193

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
660

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ongelofelijke aanbiedingen zijn vaak onmogelijk en niet waar... Maak je geld over en krijg je niets..check de provider waar ze mee samenwerken en evt keurmerken die op de site genoemd staan. Ga ook een in de stad kijken winkels sterven uit omdat iedereen online koopt. Alleen als er problemen zijn mag een winkelier het oplossen..beter iets meer betalen met een stukje nazorg. Dan het risico dat je straks met lege handen staat!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt mij betrouwbaar. je kunt ook met ideal betalen. daarnaast is er de mogelijkheid om de telefoon op te halen. ik zou het gewoon doen als het voor mij was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iDeal betekent niet dat betrouwbaar zijn hoor. iDeal is gewoon een manier van betalen...
Tevens is iDeal een van de slechtste betaalwijzes, vind ik zelf dan.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding