Hoe kan ik mijn Samsung Galaxy enkel op WiFi laten werken?

Onlangs heb een Samsung Galaxy Mini GT-S5570 gekocht. Aangezien ik nog altijd gebruik maak van opwaardeerkaarten wil ik niet constant in verbinding met internet staan. Graag wil ik dat de telefoon enkel verbinding maakt met WiFi-netwerken (dus wanneer ik thuis ben) en niet met GPRS-netwerken.

Maar, hoe moet ik dit nu instellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je gaat naar instellingen, dan naar internet&wifi (volgensmij heet het zo, anders lijkt het erop) en dan selecteer je het wifi-netwerk van jou eigen huis! Als je dan op internet gaat, gaat hij automatisch via het wifi-netwerk waar de telefoon mee verbonden is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat niet voorkomt dat je van 3g gebruik maakt als je buiten bereik van je Wi-Fi netwerk komt.
Instellingen>Draadloos&Netwerken>Mobiele Netwerken>Pakketgegevens gebruiken(uitvinken).