Hoe krijg ik de afbeeldingen (foto's) van mijn Nokia op mijn computer?

Zie afbeelding voor mijn (inmiddels alweer) ouderwetse Nokia-toestel. Heb ik hier een speciale draad voor nodig? Zo ja, wat voor één? Zijn er alternatieve mogelijkheden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
6.2K

Het beste antwoord

Ik had hetzelfde probleem.

Gelukkig paste het snoertje van mijn camera naar de usb poort ook in mijn Nokia.

Maar daarmee ben je er nog niet.
Ik moest ook een Nokia programma downloaden:
Nokia Suite .

Hier is de link.
Als je er niet uitkomt kun je contact opnemen met Nokia Support.

http://www.nokia.com/nl-nl/support/product/nokia-suite/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nokia 6300 heeft ook bluetooth. Een bluetooth stickie in je USB poort en je kunt de foto's zo over sturen.
Eeen bluetooth stick heb je al voor €10,-. Goeie kans dat een adapterkabel duurder is.