is de samsung S4 mini een goede koop?

Ik ga binnenkort een nieuwe telefoon kopen. Tijdens het zoeken ben ik de Samsung galaxy S4 mini tegen gekomen. Kan iemand mij zeggen of het de juiste telefoon is? En of er misschien een betere andere telefoon is. Ik heb de voorkeur aan een samsung maar het is pre geen must.

Dit zijn de punten die ik belangrijk vind:
- Degelijke telefoon (kan tegen een stootje)
- maximaal 300 euro
- kan makkelijk 20 uur mee met normaal gebruik
- tussen de 4'' en de 4,5'' inch
- is redelijk bij de tijd (minimaal Android v4)
- minimaal 5gb ruimte
- minimaal een micro-sd slot
- kan makkelijk 3 jaar mee en is dus niet snel veroudert
- minimaal 1,5 gb werkgeheugen
- heeft voor en achter een camera waar redelijke foto's mee gemaakt kunnen worden

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Hoi hoi, ik heb de S4(niet de mini), maar ik denk dat zze hetzelfde zijn..

Ik loop je punten 1voor1 af.

-Hij kan tegen een stootje, alleen een hoesje kan nooit kwaad!
-Prijs verschilt.. Mijne koste 90euro.. met een abbo van 41 p.m. (losse richtprijs is 4220euro)
-hij gaat plusminus 30uur mee als ik wifi/internet hele dag aan heb staan
-het heeft een 4.3 inch scherm
-Hij is helemaal bij de tijd. Er komen zo nu en dan nog updates voor
-Het heeft een 8gb intern geheugen, waarvan 5gb overblijft om dingen op te plaatsen
-micro sd slot is aanwezig
-hoe lang die mee gaat kan ik nog niet zeggen. heb hem zelf pas 8maanden
-er zit 1.5gb werkgeuheugen in de mini. (de grote heeft 2gb)
-De cameraz hebben beide goede kwaliteit. Alleen de gene aan het scherm zijde wat minder.

Hopelijk weet je nu meer!