Met mijn simpele Nokia gebeurt dat al, dus ik neem aan dat een iPhone dat ook moet kunnen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je moet alleen niet vergeten op de knop Bewaar te klikken om de alarmmelding op te slaan, anders gaat de wekker uiteindelijk niet af.
Amadea
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Mijn eenvoudige mobieltje heeft geen slaapstand, kan alleen aan of uit. Hij staat gewoon uit!
Ik heb het even getest voor je.

Als je het alarm aan zet en je zet je iphone HELEMAAL uit, dan gaat het alarm ook niet af.

Het was 6:27, ik zette het alarm op 6:29, toen zette ik mijn uiohone aan en hen ik een tijdje gewacht tot 6:30, en toen zette ik mijn iphone weer aan, toen ik weer bij het unlock schermpje was, toen ging mijn alarm alsnog af.

Conclusie: ja en nee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, super bedankt voor je reactie!
Klopt helemaal uit dan geen alarm. Alleen geluid uit dan gaat wel de wekker af.