Scherm mobiele telefoon kapot, valt dit onder garantie?

Ik was vorige week een van de gelukshebbers, die een Wolfgang at-as43d bij de Aldi wist te bemachtigen. Helaas liet ik hem van de tafel vallen en nu zit er een heuse ster in het glas -zo erg dat je, je vingers aan open zou kunnen halen- Kan ik nu mijn geld terug krijgen via een verzekering? Of valt dit onder garantie, het was wel mijn eigen schuld natuurlijk. Maar het is niet normaal dat een telefoon bij een val van 30cm zo beschadigd lijkt mij. Of kan ik dit ergens laten repareren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Het beste antwoord

Ik heb dit ook al eens eerder ergens ge/vermeld nl.
dat mijn zoon hetzelfde is overkomen en dat hij dat via zijn inboedelverzekering bij Interpolis wel vergoed heeft gekregen. Hij heeft op internet toen een adres gevonden(bij ons in de buurt) die dit, voordelig en met garantie heeft gerepareerd.
Hoop dat je hier iets aan hebt succes!

Toegevoegd na 3 minuten:
Oh ja nog even,
het is ergens te repareren dus (zie internet) ik wil hem evt. wel vragen waar dit was en hij heeft daarna gelijk een beschermhoes gekocht die er voor zorgt dat het glas niet zo snel meer breekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nope... Valschade valt NOOIT onder garantie.
Misschien kan je het aan je eigen verzekering opgeven, maar die kans is ook klein.

Reparatei adtesje zoeken via internet en duimen dat de kosten meevallen