ik heb de iphone pas en ik heb hem in mijn pc gedaan en er was een update en heb ik gedaan en op het laatst zegt hij foutmelding en nu loopt die vast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Knop boven en bomen op inhouden totdat helemaal uit gaat, harde reset noemen ze dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad een volledige restart
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Software herstellen met iTunes, als je een error nummer krijgt dan kan ik je misschien meer vertellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem tweede hands had kan het zijn dat die fout is gejailbreaked dit kan jij zelf niet herstellen dat moet je vragen aan zo'n jailbreak bedrijf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem resetten. Als dat niet werkt terug naar de winkel, dan zit er iets niet goed in de software van die iphone.
Ik heb het zelf ook gehad. Heb zelfs itunes opnieuw geinstaleerd( hielp ook niet)

Je bent je iphone max 10 werkdagen kwijt. Ik had al een nieuwe na 5 dagen binnen.