Ik heb een wachtwoord op mijn telefoon ingesteld, maar deze ben ik dus vergeten. Kan iemand mij helpen?

Ik heb een soort wachtwoord (code met cijfers) op mijn Nokia Lumia 800 gezet, maar nu lukt het mij dus niet om in mijn telefoon te komen. De pincode van mijn simkaart weet ik wel, maar het gaat om een speciaal wachtwoord. Ik heb uiteraard al van alles geprobeerd (wat ik dacht dat het was al meedere keren) maar nu kan ik telkens nog maar 1x proberen en dan verdubbelt de tijd die ik moet wachten. Eerst was dat 2 minuten, toen 4, toen 8, dus dat is nogal vervelend. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eventjes contact opnemen met de fabrikant of met een telecom winkel
Die weten hier wel raad mee. Misschien kunnen ze hem wel voor je kraken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tja, dat is moeilijk.
maar je kan hem wel ontgrendelen zonder je wachtwoord in te voeren want dat heeft mijn nicht een keer voor elkaar gekregen bij mijn vaders Nokia Lumia 800.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
meschien kan je wel zorgen dat je meer keer mag proberen. ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat je hem 1 keer aan en uit moet zetten en dan kan jehet weer opnieuw een paar keer proberen.

Antwoorden (1)

denk goed na, misschien kan je je email invullen. Of misschien heb je je wachtwoord voor meerdere sites gebruikt.