hoe kan het dat je mb's zomaar weg zijn ?

gisteravond had mijn man nog een 40 mb voor deze maand en vanmorgen is alles verdwenen terwijl hij bijna niet op het gewone internet zit op zijn mobile maar meest op wifi ? het is niet de eerste x deze maand maar het is al een paar x eerder gebeurt dat er zo ineens 40/50 mb verdwijnt !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Misschien is internet er even uit geweest zonder dat jullie dat door hebben gehad en stonden er nog een aantal sites of wat dan ook nog open.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn provider staat er bij mijn bel en sms gegevens dat deze niet (volledig) actueel zijn maar wat achter lopen. Hoewel ik geen data abonnement heb kan ik me voorstellen dat daar iets dergelijks aan de hand is. Als het al eerder is opgevallen zou ik even contact opnemen.